torsdag 18 augusti 2011

Ny chans

Fick ett samtal imorse, var en kvinna från Åkerlänna skola som ringde o frågade om jag fortfarande var intresserad av tjänsten jag hade sökt i våras. Jag sa Ja, de är jag. Hon sa att de var bra att dom skulle återkomma. Tänkte när jag hade lagt på att jo tjena att dom ringer igen. Gick väl ca 15min en kvart så ringde de igen. Det var kvinnan igen som frågade om jag hittade dit o om jag kunde komma imorgon vid 15 tiden på en intervju. Så imorgon ska jag på en arbetsintervju mitt ute i ingenstans känns det som. Fick leta som en toka på vart de låg, alla andra skolor i Uppsala kommun har egna hemsidor med info men inte Åkerlänna skola!! Får åka tidigare än vad jag skulle kunna för att ha tid ifall jag inte hittar....

Sen har de ju gått så bra för min J. Han fick jobb i måndags slutade på Ink club samma dag. Han ringer mig idag å säger att han ska på en till intervju på kvällen idag. Så roligt för honom, får reda på i helgen om han fick de här andra jobbet! Håller verkligen alla tummarna jag kan för honom!!!!

Har spenderat dagen i Sala idag hos bästa Sanna. Så roligt att träffas o hon bjöd på lunch o smaskigt fika!!

Nu blir de lite tv innan de blir sängen tidigt ikväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla