torsdag 25 augusti 2011

Invigningar

Fått besked om att jag inte fått jobbet jag sökte, men dom ville sätta upp mig som vikarie så de lät jag dom göra. Bättre än inget iaf...Nästa vecka ska jag till cvl o kolla vad dom kan erbjuda i utbildning till mig. Vill ju inte börja plugga men kanske finns ngn typ av praktik plugg grej som passar..

Idag har jag varit upp till Gränby centrum för invigningen av de nya butikerna som öppnat. Bästa är nog panduro affären som öppnat, även fast de kostar så är de ju kul att gå o kolla där. Man kan ju göra så mycket roligt!!! Trodde även att cubus skulle öppna, men tror de kommer senare om jag förstått de hela rätt...

Ska på ytterligare en invigning på lördag då det öppnar en till filial till Womens Wellness i Boland city. Ska dit med mamma o hennes arbetskompis. Ska bli spännande o se vad de är för ngt nytt, fått höra på ryktesvägar att de är nya "jobbiga" pass, lite större gruppsalar o lite nya grejer där... Spännande ska de bli!!

Nu blir de lite tv....

4 kommentarer:

  1. HEEEJE! Jag fick ett mail från någon på en PR-firma som undrade om jag ville provsmaka o skriva om den på bloggen o det tackar man ju inte nej till. Jag gissar att det är för att jag har mailadressen på bloggen. Du får pröva o lägga upp mailadress på din blogg, annars har jag tyvärr inget tips. Glassen är ju rätt dyr så det är extra kul o få testa gratis då ;-) Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Men tråkigt med jobbet. men vik är ju bättre än inget som sagt..
    Allt bra med er?

    SvaraRadera
  3. du sötnos!!! börja blogga igen:)
    Sanna panna!

    SvaraRadera
  4. Dags för en uppdatering nu..Kram Madde

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla