fredag 23 september 2011

1 månad senare

Har varit inne på bloggen men inte pallat skriva ngt här... men nu så ska jag skriva en rad...

Fått ett jobb=) Jiihooo!!! Inte anställd än (preliminärt 1 okt), beror på af. Men har varit där på praktik i 2½ vecka o trivs bra. Det är på ett Café i en second hand butik här i stan. Så jag bakar pajer, kakor o gör mackor dagarna i ända...Lugnt o ingen stress!! Helt okej tider o bra arbetskamrater. Så nu till veckan väntar jag på att min arbetsförmedlare ska skicka pappren så jag kan skriva på!!!

Annars är de full fart här, jobbar på dagarna, tränar på kvällarna, träffar min kontaktperson 1g/v, sen ska man ju hinna med allt vardagligt också... puh... är ju helt slut på kvällarna... =)

Idag har jag o några vänner bokat in en kryssning i slutet av oktober på Cinderella. Åker den 29okt. Ska bli så roligt, vi har pratat om de sen i våras o nu blir de av!!! Funderade på om man ska lyxa till sig o ta ngn spa behandling också, men de kostar ju tyvärr lite granna=( Vi längtar iaf tills dess...

Sen har ju detta prat om julen kommit igång igen. Julafton infaller ju på en lördag iår= kort helg. Å nu till frågan...vart ska man vara?? med vilka?? vilken dag?? O julklappar, måste planeras.... hua blir ju alldeles matt bara av tanken... =/

Näää, nu blir´re sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla