torsdag 8 juli 2010

Lite fler bilder=)


Hade besök precis vid båtkanten av denna familj. Kunde plaska i vattnet med handen o dom simmade inte bort! Var jätte söta!

Senast helgen vi var i söderbärke hade vi med oss Micke, Emelie o John dit, blev fullt hus då hela J´s familj var där också. Dessa bilder är från Midsommar när vi var ut med båten... Men vi hade mycket bättre väder nu i helgen, men jag glömde ju kameran hemma!! Dåligt av mig men vi ska upp fler helger nu när J också får semester. Badade massa i helgen när vi var upp, var faktiskt 23 g ivattnet! Badkruka som jag är kunde faktiskt hoppa i utan större problem med panik i vattnet! Varmare lär det ju bli med tanke på vädret som är!! Jag gillart!



Mellan botten nappen o ankar-nappen jag fick så passade jag på att sola lite! Guppade mysigt o solen värmde... Man kan ha det sämre!

1 kommentar:

  1. Åhh avd roligt med biler=) sånt gillas skarpt:)
    söt hon är lilla Ella, en koopia av sin mamma är hgon ju verligen=)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla