måndag 19 juli 2010

veckan som gått

Sen sist så har det väl inte hänt så mycket...Vi har hunnit med en sväng till söderbärke igen, där blev det mycket fiske o sol! Jag o J. var där ensamma denna gång, var väldigt skönt faktiskt!

Vi har varit ut till mamma o pappa o ätit också. Skönt med deras balkong där vi kan grilla o sitta ute länge på kvällen. I fredags var även syster med extra barn o sambo där. Hade skjuts så jag lyxade till mig att göra en likör 43 milkshke! Väääldigt gott, fick gott betyg då systers sambo ville ha en också ;)

Annars är det lugnt här, vi njuter av semestern o vi har inga måsten! Det är bland det bästa, att vi tar dagen som det kommer. Har inget direkt planerat i veckan förutom på fredag då vi åker till Söderbärke igen. Veckan efter får vi se vad som händer. Mamma o jag pratade om att åka upp till Runhällen den 30:e juli för att gå på puben där=) Tänk att den är igång efter 15år! Mamma var ju med o startade upp det hela med en till kvinna från Runhällen. Man träffar förhoppningsvis på en o annan bekant där!

Sista gångerna vi har varit uppe i Dalarna så har jag fått världens allergi chocker också!! =/ Ringde idag till sjukvårdsupplysningen o frågade om dom kan rekommendera något. Det jag fick var ögondroppar eftersom jag inte har svårt att andas! Då blir det ett stort problem till! Eftersom jag har linser får man inte använda ögondroppar och mina glasögon är trasiga.. Så nu ska jag på jakt efter nya glasögon...använder det inte ofta med är bra att ha, vill därför inte att det ska kosta skjortan...men tvivlar på att jag kommer billigt undan!

Nu ska jag se till maten som står på spisen...

1 kommentar:

  1. duuuu snygging hör av dig när/om du ska till puben då kommer jag också dit=)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla