lördag 24 juli 2010

Klappat o klart...

Inbjudan till 10-års jubileumet kom för nån vecka sen... =) Blev imponerad av herrarnas utskick av inbjudan, trodde de va värsta nya krogen inbjudan. Glatt överraskad om att det var en inbjudan från högstadie tiden...Tänk 10år har gått redan..Hade mina funderingar om jag skulle gå eller ej, men nu är det klappat o inbetalt. Jag ska gå, fick höra att det var hos en av mina gamla tjejkompisar, ute i deras renoverade lada! Fixat så jag o en annan tjej (kanske fler) kommer att åka tillsammans från Uppsala. Skönt att inte komma själv!!

Nu håller vi äntligen på att tvätta också, högen har bara vuxit o vuxit här hemma...Har inte haft någon som hellst lust att gå ner o fixat det, men idag har vi tagit oss i kragen! Regnar ute så det var ju bra!

Annars har veckan varit lugn, var på stan i går med mamma o J. Dom två klippte sig, jag hittade en jacka. Kommit fram till att jag behöver en sådan eftersom jag ska jobba på dagis/fritids o kommer vara ute å så, då räcker det inte med en tröja direkt. J. hittade två hoodies som var på 50% =) o vi lyckades övertala honom om att köpa en hatt också!! Han har länge gått o funderat om han skulle ha en eller inte å så igår hittade han en som han gillade. Han hade lite problem bara med hur han ville ha den på huvudet så igår kväll så gick han o vred o kännde på den=) Han är så fin i sin hatt!

I morgon ska vi åka till dalarna igen...hoppas på bättre gösfiske nu, sist så regnade så mycket..Men ha kollat lite väder å de ser bra ut! Vi får med oss Micke o anna också, ska bli trevligt!

Nää, nu är det dags för en sväng ner i källaren....

1 kommentar:

  1. Ha det så bra i Dalarna.Hoppas att John kan fiska så att vi får en stor gös att göra i ordning till oss.Vi blir kvar här till imorrn och hjälper <<<<<<<cecilia att få i ordning Ellas rum.Om ni vill kan ni ju åka in och ta med er en påse bullar till Dalarna.Kram mamma och pappa.Cecilia och Ella hälsar.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla