fredag 20 maj 2011

arbetslös

Igår gjorde jag min sista dag på Manar Al Houda skolan. De jag kommer att sakna är barnen o BELLA!!!! Vissa av barnen kommer jag sakna mera, har kommit nära några av dom små...
Fick blomma o tårta av skolan, äter inte tårta så den delade jag ut tildom som var där, var lite personal,
barnen o några föräldrar.. Dom blev glada iaf! Sen fick jag lite blommor av några barn, men de jag kommer att komma ihåg mest av allt är den fina presenten jag fick av Bella...



När jag läste kortet hon skrivit blev jag alldeles tårögd.. Vi kommer såklart behålla kontakten nu efteråt också. Men de värmer alltid att få höra att man är uppskattad!!!!

nu är jag utan jobb, så vet ngn något så är jag idel öra för att lyssna!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla