fredag 13 maj 2011

maskerad

Idag har det varit maskerad på jobbet=)
Jag var utklädd till häxa=) passade bar när de är fredag den 13:e o allt;)

Jag o barnen=)


Gjorde succé när jag kom till jobbet
, kollade in i fönstret först å sen när jag kom in möttes jag av alla barnen som säger WaaaoooW!!! Coolt!!
Fick även komplimanger av de vuxna!! Alltid roligt att höra!

Vi hade lite ansiktsmålning också, kan ju säga att jag inte är ngn konstnär direkt, men barnen blev glada!! Hade även musik, ballonger o lite serpentiner +
lite popcorn!!


Var många prinsessor o feér, killarna var typ prinsar i sina fina kläder!!=)

1 kommentar:

  1. Vilka fina barn och häxan är bäst.Det syns att barnen trivs med dig,kul att se.Du är duktig Caroline!Ha det så bra!Kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla