fredag 27 maj 2011

nya böcker

Nu när jag är hemma på dagarna så tänkte jag att jag skulle köpa på mig lite flera böcker så jag var upp till Gränby centrum o akademibokhandeln i går. Hittade 4pocket + en bok om smoothies.. Har ju fått tips på att de är en bra grej till mellanmål, istället för sötsaker å att de är super gott!!! Enkelt o göra dessutom!!

Denna bok köpte jag bla. Var extra pris dessutom, endast 49kr!! ;)

Annars har de varit fullt upp denna vecka.. Mamma är hemma o är sjukskriven så vi har rantat runt=) Var bla på öppningen av ÖoB i Stenhagen, var inte mycket å se men de var en fin butik iaf..

Har hunnit med o tränat idag på dagen också, skönt att
hinna sånt på dagen när J. är på jobbet!!

På tal om J, måste ju berätta att jag är så stolt över honom! Han har fått gå kurs i 2 dagar,( en dag med teori ((131 sidor med text)) o en dag med körning, för att få truckkort. O han klarade de utan problem!! Körningen utan ett fel=) Så glad för hans skull!!

Nu blir de kolla runt lite innan jag ska mysa ner mig i soffan!!
Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Det har varit roligt att ranta med dig för det är längesedan nu och vi har hunnit mycket.igår så pysslafde Ella och jag vi gjorde MorsDags kort till Cecilia och 2 kort till som hon skulle ge till Britt-Inger och ett sparade vi.Riktigt roligt var det som när ni var små och vi pysslade.Idag har vi tagit kort på tjejerna hos Linda i Sala och träffade dessutom Sofia med familj och Lindas flicka var en avbild på Linda och lite Lotta över henne.Cecilia har varit hem så vi har ätit sill och potatis och det var så gott.Vad kul att det gick bra för John med truckkortet.Hälsa!

    SvaraRadera
  2. Grattis till Johns truck-kort!!!! Och vilket fynd, smoothies-boken, det är smaskens! Fasiken va duktig du är som tränar o håller på, you go girl! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla