torsdag 9 juni 2011

Man tackar!!!

Har väntat på besked om mina skattepengar, hur mycket jag skulle få tillbaka osv... Kollade upp via skatteverkets sida att pengarna var insatta den 4:e o att de skulle ta 3 bankdagar att få dom.. trodde dom skulle finnas på kontot i morse, men där hade jag fel!!!

Men nu när jag tittade så hade dom kommit in=) Jiiihoooo vad glad jag blir!!!

Har varit till Gränby idag för att leta tröja till min klänning som jag ska ha på mig på lördag då vi ska på studentfirande i Sthlm.. Hittade en som blev perfekt på Vero Moda!! Hoppas ju såklart på fint väder men vill ha ngt att ha ifall att...

Har hunnit med att vara ner på arbetsförmedlingen också...Vilket skämt det är. var på möte om vad som finns för att få hjälp av af, sen ett samtal där jag fick till svar att utan utbildning får jag inget jobb!! Vad är det för svar??? Blev så irriterad att jag gick där ifrån o sa att ja,jo de löser sig...

Imorgon ska jag på äventyr till Grisslehamn o hälsa på Therese o Jeanette o barnen=) Ska bli väldigt roligt att ses igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla