tisdag 21 juni 2011

Påhälsning

Var förbi gamla jobbet idag. Hängde på Bella o hennes dotter Medina på lunch, riktigt trevligt!! Kom tillbaka till skolan där barnen satt o kollade på Tom & Jerry. Regnade ute=(
På skolan blev jag överröst av kramar av barnen, saknat dom små!!



Favvisen Iyad satt i mitt knä o berättade om grodan som hoppade i vattnet o hur tigern låter=) han är ju såååå söt!!
Fickreda på att han frågat efter mig när han är hemma också utav hans mamma=) Värmer i hjärtat!!

Annars var de en skitdag innan jag åkte dit. Fick besked om a-kassan att dom inte fått in rätt papper!! De var "gamla" blanketter som jag fått av skolan. Åå han som har koll på allt sånt är på semester i egypten o komme inte hem fören på söndag.. Så första jag gör på måndag är att åka till Gottsunda o fixar de... Så j-vla surt!!! =/

2 kommentarer:

  1. Det är väl härligt att vara lite saknad ;) Ser ut som att han trivs bra hos dig! Tack snälla, du är söt du ♥! Jag vet faktiskt inte om vi ska upp nå mer i sommar, men hör av mig i såfall så vi kan få in en träff (om vi är uppe ett par dagar, ibland är det svårt att hinna med allt man vill när man bara har en dag eller 2 med mammsen o pappsen) kram Anna och glad midsommar!

    SvaraRadera
  2. Åhh Medina, hon var ju så jäkla söt. henne skulle jag vilja se :) antar att hon är ganska stor nu?
    hoppas allt är bra.
    Kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla