söndag 5 juni 2011

Rebel Music festival


Satt i gräset en stund innan vi gick in på området. Jag körde så ingen alkohol för min del!! Men dom andra var i gasen;)


Jag o Kapten Röd!!

Igår var vi till Enköping för att kolla in vad Rebel Music Fetival var för något. Det är en endags festival i reggae stuk... Bäst var helt klart KAPTEN RÖD!!!! han har så sjukt bra texter o bra sound också=) Var litet o mysigt, kul att dom anordnar lite sånna här grejer!! Vågar att satsa!


Jag o Syster Sol =)

Kul också att man får chans att prata med artisterna o att dom går runt på området som "vem som helst".. Inte som på andra festivaler där man inte får en skymt av artisterna..!!!!



3 kommentarer:

  1. Caroline är du en riktig linslus när du har kändisar runt dig men det är bra att du vågar att prata med artister och säga vad du tycker pom dom.Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder!!! Du ser ut att njuta! Schysst att man får chansen o träffa o snacka med de och att artisterna är med på det också!!! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej. Jag kom idag på att jag borde fixa min egna dancehall festival, men jag vet inte vad det skulle kosta eller om det skulle vara svårt. Majoriteten av artisterna jag vill ska komma kommer ifrån Jamaica. Om du är intresserad kan du kolla på min blogg. Nice att du gillar Reggae...

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla