söndag 10 april 2011

nagel målning

Vi var ute hos mamma o pappa igår, syster o Ella var där också. Ella hade köpt/fått ett nytt nagel lack som moster skulle hjälpa henne att måla. Det var guld-glitter lack. Jag hade tagit med mina nagellack ut för jag visste ju att hon skulle komma o mamma hade sagt till mig förra gången Ella var här om de... Men jag ska ju komma ihåg också=)



Men det blev så att J. fick måla ena handen o jag de
n andra. Det blev en hand med lila naglar o en hand med röda naglar å sen gul glitter uppe på!! Snyggt!!




Ååå när man målat naglarna måste man sitta helt sitta tills det torkat, så ni vet!! ;)

2 kommentarer:

  1. Det är klart ska man vara fin så får man sitta still medan naglarna torkar så är det ju och fint blev det oxå.

    SvaraRadera
  2. Så sött!!! Fina tapeter ni skaffat också, det gör så mkt med nya tapeter! Själv har jag ont i kroppen efter massa grävning och är röd på näsan efter all sol i helgen, men det är härligt! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla