torsdag 21 april 2011

Ödet

Först fick jag lönen idag som egentligen skulle komma på onsdag(27:e)...Stort plus!!! Hade fått låna pengar av min snälla pappa annars, men de behövdes inte=)

Vaknade och skyndade på J. som
skulle duscha, ville ner på stan fortast möjligt. När vi hade parkerat inne i stan så fick jag ont i magen för jag tänkte att; Shit, dom kanske är sålda, finns inte i min strl.. Kom in i Desigual affären.. Gick fram till byxorna, FANNS INTE i min stlr... Men snälla tjejerna i butiken, Dom kände igen oss från i söndags=), kollade i datan o såg att dom skulle ha 1par kvar i min strl.. Ena tjejen gick upp på övreplanet o kollade. Hittade byxorna och min LYCKA var total=) hahaha.....

Så nu äger jag dessa fi
na byxor, tok sköna!!


Frammifrån
Mönstret på sidan

Bakifrån


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla