måndag 4 april 2011

Twilfit

I mellan dagarna var jag till Twillfit för att köpa ny BH. Har problem med att mina bågar alltid går sönder, dom går sönder på exakt samma ställe alltid på höger sida. Tänkte att om jag går till en underklädesaffär så måste de ju bli bra! Fick kanon bra hjälp att hitta. Expediten hjälpte mig jättebra. Hon mätte med måttband o hittade strl o allt sånt. Var jätte nöjd när jag gick därifrån. Provade många olika modeller o strl. höll på över 1 timme. Mycket för att vara mig!!!

Nu till problemet...I torsdags när jag kom hem från jobbet så var den ena (köpte 2st) trasig på exakt samma ställe som förut!!!!!! Tyckte de var skit!!!! La ut många pengar på dessa. Blev skit irriterad över detta så jag tog med mig BH:n + påsen o kvittot som låg i den (!!) till Twillfit i Gränby. Där pratade jag med kvinnan som jobbade där, hon sa direkt att jag hade fel strl.!!! Jag tyckte detta va skit o expediten frågade om jag ville testa den trasiga så hon kunde se vad de var för fel.. Hade ju min andra BH på mig, är samma modell o samma strl på den. Hon kollade typ 2sek å sa att den satt bra i kupan men inte på insidan... Så jag är välkommen in o testa ut en ny!!! Vet inte vad jag ska göra, inge roligt att köpa dyra BH:ar å dom bara går sönder!!!! Blir så j-vla less på sånt här skit alltså!!!

Nääää, slut klagat....nu blir de tv.......

2 kommentarer:

  1. Men Caroline låt expediten hjälpa dig med att prova bh och så och om bågarna går sönder så köp en utan och prova den isf bygel och se om det är bättre.Hoppas att du hittar rätt bh till dig.Vi ses imorrn på träningen.Kram

    SvaraRadera
  2. men HON hjälpte mig juh! Vill inte ha utan båge, känns väldigt konstigt utan.....

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla