tisdag 12 april 2011

skrämd

Igår morse när vi precis hade "vaknat" snoozat på alarmet, blev jag (även J.) så rädda. Hördes ett kabooom o krash i köket.. Funderade lite vad de var, kom inte på de..trodde de först var diskstället men de kan inte rasa för skåpen tar emot.. Gick upp och hittade kökslampan på golvet!! Den hade lossnat från sitt fäste och ramlat ner, Touchade spisen så vi har en liten buckla i metallen. Tur att den inte hamnade på hällen, då hade den väl gått sönder.. De var glassplitter överallt, så de var fram med sopborsten och sen fram med damsugaren!!! Men fyyyyy vad jag blev rädd.. Fick hjärtklappning o värsta svettsvallningen!! Uchs o fy... Men i dag har vi varit till IKEA o köpt nya lampor. Nu ska jag bara ringa min pappa hantverkaren o be om hjälp med uppsättning!! =)

Nu blir det lite mat o senare ikväll....FOTBOLL!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Själv vaknade jag på precis samma sätt innan 7 i lördags morse, sprang ner till köket o där sitter Julia (stor-katten) o dricker vatten från golvet, efter att hon vält en kruka med en orkidé som stod på diskbänken (jag vattnar mina orkidéer så genom att fylla krukan o låta stå ett tag) så liite arg tog jag fram sopkvast o massa papper o handdukar o sen så var det ju ingen mening o hoppa isäng igen... Men vet exakt din känsla, hjärtat i halsgropen kan man verkligen säga! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla