onsdag 20 april 2011

påskledig

Sååå skönt ledig idag o fram till tisdag.. Jobbat 2 dagar denna vecka o nu är jag ledig!!! Skönt med lite barn på jobbet=) Har varit ute massa med barnen så jag har fått fin färg i ansiktet!!! NICE!!!!

Har varit på ett möte idag, handlade om kontaktpersons uppdrag. Så nu har jag en ny tjej som jag ska vara kontaktperson till. Spännande att se vad detta leder.. =) Skönt med lite extra pengar också=)

Laddar inför fotbolls finalen i Copa del rey (Spanska cupen).. Barcelona möter Madrid igen...dåliga vibbar men håller alla tummarna som finns att BArca spöar skiten ur madrid...

Nu ska jag försöka få med mig min bättre hälft ut i solen=) Innan jag ska iväg å träna..


1 kommentar:

  1. Glad påsk på er! Hoppas du får en underbar ledighet! Kram från Skåne!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla