onsdag 17 mars 2010

Fotbollskväll

Ikväll blir det fotboll, nämligen champions leauge...Barcelona spelar, måste vinna för att gå vidare, å de ska dom ju göra=)

Annars har det vart lugnt här..Jobb, jobb o jobb... tidiga kvällar för man blir helt slut av att vara på klubben. Barnen har kommit in i en knas period där dom tjafsar massa..Fryser ut/mobbar folk o snackar massa kärlek o retas...Ljud nivån är inte den lägsta heller!!! Hoppas de lugnar ner sig snart!!

Imorgon ska jag vara ledig, är så att jag ska på Jobb o utbildningsmässan som är i Fyrishov imorgon, den infaller på jobbtiden så jag blir ledig. Ska även ta med min älskling dit...hoppas att det ger något för oss båda att gå dit!!

Nu håller jag på att värma lasagne som vi fått av min kära mor!! Hon är sååå snäll att hon lagat det åt oss!! Vart sugen på det väldigt länge nu, men äntligen får jag det=) Bästa mamma!! Den var lite stark dock, men det är bara att dricka vatten så löser det sig ;)

Bäst att kolla till ugnen så att det blir bra!

3 kommentarer:

  1. åhh snälla mamma Ewa.. hon kan hon=)

    SvaraRadera
  2. Vilken lyx att få mat av mamma!!! Mammas mat är alltid bäst ;-) Tack snälla Caroline för din kommentar! Jag är lycklig o det ska bli helt underbart o bli fru, trots det känns konstigt o säga, fru Tranmosse haha! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilken snäll mamma du har! Älskar lasagne och den får gärna vara lite stark.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla