fredag 5 mars 2010

hjälp....????

Jag behöver hjälp... Jag skulle försöka mig på att fixa så jag kan blogga via mobilen. Trodde de skulle va enkelt. Men ack så fel jag hade!!! Jag skickade ett mms till adressen som det stod. Men efter det stod det still. Så nu undrar jag... -Hur gör man?? Jag vill ju använda min mobil på alla sätt o vis. Har en bra kamera i den också!

Har inte hänt så mkt nytt här. I helgen blir det Thai-lunch imorgon. Blev bjuden av min arbetskamrat Van till hennes kompis thai-restaurang imorgon. Dom ska ha nå form av munk-tradition-knytkalas-lunch där. Ska bli jättespännande. J. ska också följa med! Det är så att munken ska först äta av maten och sedan "välsignas" den av honom, efter det så får alla andra äta! Ska bli jätte spännande...=) Sen på söndag ska jag till Eskilstuna till världens bästa Ella på 3års kalas..Blev inge förra helgen eftersom dom hade lovat snökaos då. Blir till att fira stort på söndag då;) Ska bli kul att se deras nya lgh också, har inte varit dit på massa månader! Får ju nästan skämmas!! Men det har inte blivit av, och sedan så har ju dom varit till mamma o pappa så vi har träffats....Men nu är det dags!

Nu ska jag lägga mig i soffan o kolla på dumburken....
Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Nu vet inte jag riktigt hur det funkar med just blogspot men på blogg så måste man ju skriva in sitt mob nr i bloggen på inställningar sen när man skickar ett mms till bloggen så måste iaf alltid jag börja med att skriva blogg? kankse är så på eran med att man måste börja med ett spevciellt ord?
    annars vet jag då inte=)

    SvaraRadera
  2. Ja jag har ju ingen som helst aning, för jag är totalt oteknisk!!! /Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla