tisdag 30 mars 2010

lääängesen nu

Fyyyy på mig...men har inte haft lust eller tid att skriva här...Sen sist så har det hänt en del...hemmet har blivit ommöblerat, kastat ut två av våra soffor som vi har tänkt på läääänge. Köpte två fotöljer på IKEA, lite budget variant men för 99kr kan man leva m,ed det! Vi fick mycket större plats. Har bara satt ihop 1 så länge, vi har inte bestämt oss för om vi ska ha den andra kvar än...Blev ganska bra med bara en... Vi får se...Sen har vi flyttat ut den gamla tv:n o in med en ny, platt en...Fick kanon pris på den!!! bara där försvann en o enhalv kvadrat meter! Fick pyssla lite med alla sladdar o likande till sorund systemet men de fixa J., han har större koll på sånt än mig! Sen ha vi äntligen köpt en ny data också!!! Jag tycker den var dyr, men de är det nog värt, de är en data för framtiden...Snygg är den också!! =) Det där med data köp fick vi hjälp med av Micke!! Vilken tur att vi har en kille som kan, annars hade man väl kommit hem med en dålig data...Mycket bättre att ha med någon som fattar vad grafikkort, prossessor, minne å allt vad det nu är...Fattar ju noll när det kommer till sånt! Går in i ena örat o ut i nästa.... ;)

Men den verkar bra iaf...Har fått windows7 också, lite annorlunda än vad man är van vid kan jag ju säga!! Men det lär man väl sig snart, bara man får sitta här lite granna.

Har även besiktat bilen, gick inte igenom helt..Måste byta lagringar bak på vänster sida...Men det är tydligen lätt o kostar inte så mycket... Trodde att det skulle vara större fel men tur var det ju!! Men drygt att man måste fixa det o sen tillbaka för ombesiktning!!

Näää, nu ska jag fixa här hemma lite...hoppas jag blir bättre o får bloggande suget tillbaka....
Ha de bra!!

3 kommentarer:

  1. Guuuud va ni har shoppat då! Men det är kul när man hittar sånt man behöver o tycker om!!! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja håller med ni har shoppat loss ni=)
    börjar bli dax för lite bilder nu tycker jag:D
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Sanna, lite bilder please!!! ;-) Glad Påsk till er! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla