tisdag 2 mars 2010

Skottat snö....

Imorse när jag skulle skjutsa J. till jobbet så fick jag skotta fram bilen. Sa till J. att jag går ut före honom, (jag var klar men inte han) ifa det skulle vara så att vi var tvugna att skotta. När jag kommer ut till parkeringen så var det ca 1½ dm snö på biltakety, vid min dörr var det ca 40cm, det var bara att börja skotta! Det hade nämligen blåst ner från garage taket bredvid min parkering....Alla andras parkeringar var typ lite snöiga bara...När jag kom hem så hade dom skottat parkeringen, men inte bil-luckorna (eller vad det heter). Så då hade allt jag skottat ut åkt tillbaka igen...!!!! Då tog jag min bil o åkt o ställde mig på 1timmes p istället. Jag hittade folket från Riflex som håller i undethållet på gården, frågade om dom hade lust att komma med deras lilla traktor o försöka köra bort lite snö. De skulle dom kolla upp, o det gick bra, fick bara skotta lite granna.. Men nu har jag en fin o skottad parkerings plats!! =)

Näää, nu är det snart dags att åka till jobbet...Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Kolla in på min sida ;-) Behöver jag säga att det inte handlar om snöskottning... Kram Anna

    SvaraRadera
  2. fy för all denna snö. Jag tycker faktiskt om snön, MEN det finns gränser=)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla