söndag 20 juni 2010

Här går det låååångsamt

Ja, här var det läääängesen nu...Har inte haft tid riktigt den här veckan eftersom viu haft Torsten här, det är fotbolls VM, jobb o mycket annat. Men nu tar jag mig lite tid iaf!

Sen sist så har vi blivit bjudna på kina mat på Dragon Palace nere på stan av J.´s mamma. Vi firade att skolan är över o sommarlovet börjat=) Var väldigt trevligt o väldigt gott!! Torsten har också varit hos oss o så klart sov han över=) Frågan när han kommer ner är när han kommer o inte om han kommer!! =) Såå roligt att träffas o stor har han blivit också. Är snart kortare än honom! Har jobbat också, även fast jag haft sköna dagar! Lite barn o jobbat bara 4timmar om dagen=) I onsdags blev vi bjudna på lunch (kycklingsallad o tårta till efterrätt) Det var för att en av tanterna på jobbet slutar o går i pension. I fradgas blev det också lunch, då blev vi bjudna på lunch ute på restaurang! Var väldigt gott det också, o mycket mat! Var på Restaurang Ugglan vid Kungshörnet! Var super god mat. Sköna att vi slutade vid 1 o sen mat... Skön fredag alltså=)

I går var vi ut till mamma o pappa en sväng. Vi hade med oss lax som vi la på grillen o de var super gott!! Mamma gjorde en rabarber och björnbärspaj till dessert! Blev såklart kortspel med pappa också!! Var trevligt, vi satt ute hela kvällen, hade dock filt runt mig lite senare på kvällen... Å alla dessa mygg!! Dom borde utrotas, klias över allt juh!!! =/

Idag blir det fotboll för hela slanten...Nu på eftermiddagen är det inga direkta höjdar matcher men ikväll är det de verkligen!! Då är det Brasilien mot Elfenbenskusten! Hoppas på en riktigt grym match där!

Tack Anna för smickret! Jag kan inte sånt med att byta, men dom hade lagt till några mallar så jag bytte så bara!

Till Sanna o Madde: Jag är kass på att ta kort...men ska försöka få upp lite flera...Man ska ju komma ihåg att fota också ;)

Ha nu en trevlig söndag!

1 kommentar:

  1. Å vassego för smickret ;-) haha! jag tycker det ser rent o snyggt ut, så det kanske är så man ska göra då. Låter som ni haft en skön vecka trots fullspäckat! Själv är jag inte ett dugg avundsjuk på era mygg, av den anledningen är jag glad att inte bo i trakterna, eller behöva vistas i Harbo heller för den delen, fy 17 va de hade mygg där... USchi! Kramar till dig!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla