fredag 11 juni 2010

Sommarlov....eller inte

Igår hade vi på skolan avslutning, det var ju lite speciellt kan jag ju säga. Blandat på arabiska o svenska. Barnen var duktiga o läste utantill från Koranen, sjöng några visor också. Fika blev det också. Fick till och med tre blombuketter! Tänka att jag blir kallad fröken=) haha det trodde jag aldrig! Men det är roligt. J. följde med också igår, den var på kvällen kl 18. så han kom med=) Var roligt när alla barnen tisslade o tasslade o kollade på honom, dom kom fram o hälsade iaf vilket jag tyckte var roligt!

Idag har vi bara haft 5barn totalt. Tror att resten av sommaren blir lika lugn om inte lugnare...Vi hade svårt idag o hitta på saker att göra! Hur ska det bli då om vi kommer ha mindre barn?? Hoppas isånna fall på bra väder så man kan vara ute.

Idag så har ju VM börjat också. Tror på Spanien! ;) Hoppas att dom vinner allt! Tyvärr kommer jag missa många matcher eftersom de sänds på eftermiddagarna å då jobbar jag ju! Men kul att det är!

Nu ska jag se om vi ska laga lite mat...
Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Visst blir man glad o känner sig uppskattad när man får blommor lr presenter på jobbet=) då vet mann att man gör ett bra jobb:)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla