söndag 13 juni 2010

Världens bästa gud-dotter!!

Efter en sväng på stan med J. och Viktor så är vi nu hemma för lite fotbolls VM!! Jag passar på att sitta vid datan lite nu innan det drar igång.. På stan blev vi bjudna på mat av J. åt på en restaurang som heter Little Italy, dom har buffé så det passade bra! Blev en fin brunch=)

Igår var vi ute hos mamma o pappa där världens bästa Ella var också=) Var så länge sen vi träffades (Ella alltså)..Kommer bli mer i sommar då hon ska vara hos mamma o pappa två veckor. Vi ritade o spelade memory, hon fixade mosters hår också;) kammade med händerna o satte upp det under en "party hatt" som hon fick av mig. Det är en hatt som jag hade en gång för längesedan när vi skulle ut på krogen i silver glitter! ;) Hon blev såååå glad att hon fick en party hatt! Kollade lite fotboll också så klart! Men försökte att umgås med Ella!! Mosters busunge!! ;)

Nu börjar matchen snart....
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Nu saknar jag lite bild uppdateringar=)

    SvaraRadera
  2. Håller med Sanna, lite bilder vore inte fel=)

    SvaraRadera
  3. HEEEJ! Förlåt för jag inte skrivit hos dig på länge, har fullt upp med bröllopsplaneringarna... Va fint du fått det på bloggen, supersnyggt ju! Va duktig du är, jag är inte nöjd med min så du kanske har lust att fixa den ;-) ? Kramar Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla