söndag 6 juni 2010

Nationaldag

Nationaldagen har firats med att gå på stan med mamma o pappa och J. Det var uppträdande på stora torget i Uppsala, men dom hade så dåliga högtalare att det bara skränade! Trist... Men vi gick runt ån o kollade in marknadsstånden som fanns.. J. hittade o köpte ett läder armband av det bredare slaget. Mycket snyggt! Han har letat nu i ca 2år efter ett. Jag fick puscha han lite för att ta steget o köpa det! Men nu är han väldigt nöjd med det=) Annars fanns det inte så mycket... Vi hamnade på Åkanten vid saluhallen o tog varsin dricka, mamma Zingo o vi andra alkoholhaltig dryck. Var väldigt trevligt o mysigt. Men nu är vi hemma o håller på att tvätta! Sååå tråkigt men skönt att ha det gjort sen!

Igår var vi ute hos mamma o pappa o grillade. Vi blev bjudna på nötkött med potatis gratäng o sallad. Till dessert fick vi rabarberpaj med vaniljsås! Hade med mig rabarber ut till dom som jag fått av Wan. Var mycket trevligt det också!

Nu är det bäst att gå ner till tvätten igen så det blir klart!

1 kommentar:

  1. Låter som ni hade det riktigt bra igår, sj jobbade jag..
    kom på en sak förr när jag alltid åt hos er =) gjorde dina föräldrar nått med potatis i stekpannan? vad var det? minns aatt det var så jäkla gott=)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla