torsdag 24 juni 2010

nu kommer de liite bilder...

Tänk vad det är mycket folk ute idag! Imorse var jag en sväng förbi city gross, massa folk..Till IKEA, massa folk! Jobbade lite...sen till Gränby, otroligt massa folk!! En sväng till ICA maxi stenhagen, massa folk!! O att alla stressar runt! Förstår inte att folk stressar så mycket!

Som sagt, skulle göra lite ärenden idag..började morgonen med att mitt bank kort inte ville fungera!! PANIK kan jag säga!!! Men det löste sig iaf som tur var! IKEA hade erbjudande idag om att man kunde köpa helt enkel vanlig skål för endast 9kr!! Slog till o köpte 2=)





La i lite god frukt så syns den bättre=)

Efter IKEA fick Grodan en tvättning! Nu kan man spegla sig i bilen=) hihi Åkte o jobbade 3timmar (alldeles lagom för en heltid, haha)... Sen som sagt åkte jag till Gränby för att försöka hitta ett par shorts o BH. Hittade både och!!! De ni, de är inte ofta som det sker!! Hittade tilloch med två av varje... Väldigt nöjd iaf! Köpte två nagel lack också, ett ljus lila o ett mörk lila.... Har gjort naglarna idag igen på jobbet, de två tjejerna som var där tyckte det var väldigt roligt att få greja med det=)

Imorgon ska vi åka till Söderbärke för att fira midsommar med J´s pappa med familj. Ska bli skönt att komma bort lite grann o se något annat faktiskt... Hoppas på fint väder hela helgen!!

Nu ska jag kolla vidare!

Nu önskar jag Er alla, TREVLIG MIDSOMMAR!!!!

2 kommentarer:

  1. wiie inte illa. skoj medf bilder.
    Men vilken billig skål, skplar kan man aldrig ha för mycket av, o man kan ha dom till det mesta också:D
    trodde man skulle få sen en bild på naglarna också?=) haha Sanna tjatar

    SvaraRadera
  2. GLAD SOMMAR! Nu tänker jag ta dator-sommarlov ett tag!!! Kramar i massor till dig!!!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla