söndag 15 augusti 2010

äntligen uppdatering....

Ååååå har så tråkigt, ska väl gå ågga mig snart men jag har två killar här som spelar kort så då är de inge kul att gå å lägga sig...Det är nämligen så att Torsten är här ikväll o ska sova här.
Det var ett tag sen jag uppdaterade
här men har verkligen inte haft lust eller ork. Det har bara hängt över mig att jag "borde" uppdatera....



Sen sist så har vi varit på URF. V
ar jätte roligt o väldigt grymma artister o grymma uppträdande. att mamma, pappa o Ella (var med på dagen bara). Men mamma o pappa var med på kvällen på fredagen. Mycket kul att dom ville hänga på fast pappa inte gillade den tunga basen. Mamma däremot gillade de=)


Mycket folk, bra med picknick stolar=)


Mamma med en av sångarna ur The Abissinians


Sen har jag jobbat i veckan, dock bara två dagar pga lite barn. Hoppas att det kommer fler till veckan. tråkigt att jobba o det är lite barn, man måste ju underhålla dom på ett helt annat sätt när det är få än om det är fler barn.

J´s. små bröder kom hem i veckan från deras utlands semester, o då ska man träffas o jag hade föreslagit minigolf! Ååå vem vann om inte jag! Jag utklassade alla 4 killarna=) Det är typ enda gången jag vunnit men stolt är jag=)

Har även hunnit med att fylla år....Firade dagen med att bli bjuden på lunch nere på stan av Viktor (J´. lillebror). Efter det blev det lite glass innan vi (jag, J., Viktor o Torsten) åkte till mamma o pappa för grillning och lite kortspel med pappa=) Var väldigt trevligt hela dagen!

Nu har även fotbolls säsongen börjat lite smått, premiär för engelska ligan idag, spanska börjar inte än men de är super cupen där som visas på tv. Nu vet man vad man ska göra framöver på helgerna igen=)

Tror att det är tandborstning nu för mig...Känner i ögonen att det är dags....

1 kommentar:

  1. roligt med lite bilder:)
    hoppas du hade en bra födeseldag

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla