tisdag 31 augusti 2010

OJoj vad tiden går fort, har gått redan en vecka sen sist...

Denna vecka har det hänt grejer. Har börjat träna på Womens Wellnes! Asbra ställe här i uppsala! Har hunnit med tre pass, men har åkt på värsting förkylning så de är typiskt! Vill inte ta i o träna massa då lixom.... Men har tänkt att på torsdag ska jag gå på en "grupp träning", då är det afro. Har en liten hint vad det är å jag tycker det verkar väldigt spännande! Hoppas bara att förkylningen har släppt då!

Har faktiskt varit hemma från jobbet idag då jag hostar, snörvlar o helt matt. Inge 100% här inte. Jobbigt att jobba med barn då också, man måste ha ork! Vill ju inte smitta heller...

Sen i helgen som varit har vi haft J.´s lillebror här. Fredan åkt vi ut till mamma o pappa o grillade,mmm va gott det är!!

I lördags var jag på den stora återträffen från 9:an!! Shit vad tiden går fort, inte många som hade ändrats! Kännde igen allihopa som var där=) Blev tyävrr en tidig kväll för mig eftersom jag var/är förkyld o toppen var då. Var nästan så jag inte hade tänkt åka, men när dom hade fixat i ordning party o allt, pengar inbetalade så tyckte jag att jag kunde åka en stund! Blev ju några timmar iaf=)

I söndags var vi ner på stan då J´s ena lilla syster hade åkt till Uppsala på en impuls grej. Hon hade nämligen varit på centralen i Sthlm o väntat på sitt tåg hem, i stället för att åka hem kom hon till stan (uppsala), så det blev lunch nere på stan! Sen på kvällen var det ju äntligen dags för liga premiären också!! Skönt att Äcklet försvunnit nu!! Slipper man se han varje helg, nu kan man ju välja att inte kolla!! HAhahahahha

Näää, nu får det vara nog svamlat för denna gång...
Hade bra!

1 kommentar:

  1. ja alldeles för seg för uppdateringar, meeen jag är inte alls så mycke bättre=)

    vi åkte nog runt 10 över 12 lr nått sånt-..
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla