tisdag 24 augusti 2010

blåst sin mamma ;)

Hahaha, de ni!! Nu ska jag berätta varför.... Min mamma ringde mig en dag förra veckan o frågade om inte jag ville börja träna med henne på Womens Wellnes i Uppsala. Hon berättade att hon skulle på info där den 25/8, alltså imorgon. Jag kollade in deras hemsida o anmälde mitt intresse, de ringde dagen efter och vi bokade in en träff idag 24/8. Nu när jag varit där o blivit medlem fick jag 3st present kort att ge bort, det är 1 gratis träningsvecka. Sen om dom blir medlemmar så får jag billigare anämlingsavgift... Jag hann lixom före min mamma=) Hahaha, sen får jag om mamma blir medlem även 50kr extra rabatt eftersom jag är dotter o är skriven i Järlåsa hos dom=) Bra att vara först! =) Men det blir nog super bra alltsammans. Ska dit på torsdag för genomgång för maskiner osv. Känns skönt att äntligen tagit tag i träningen igen...Gått alldeles för lång tid! Men finns ju förklaringar iaf....

Annars har jag haft en fett jobbig dag idag, hade vikarie på jobbet. Eller ja, de var en tant från jobbet som kom in till min avdelning. Hon vägrade byta blöja på barnen o hon visade tydligt sina "favoriter". Detta uppskattades inte av mig alls. Jag berättade även detta för henne. Om hon ska vara där måste hon kunna göra jobbet! Det sista hon sa till mig innan hon gick hem var: "Kommer inte vara på småbarn avdelningen igen, har ont i kroppen o huvudet." Ändå har barnen varit lugna idag jämfört med hur det varit.

Näää, nu är det sängen som väntar, är helt slut!
Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Du ska ha du för att blåsa mamma.Vem hann träna först?Nog känns det i kroppen att jag tränat ikväll men det går väl över.Ha det!Kram

    SvaraRadera
  2. hihi duktiga ni är som ska träna, ska också ta mig i kragen=)

    hmm måste säga att jag gillar INTE vikarien, stackars barn.. men ja är inte förvånad, när jag jobbade fick man vara glad om "vikaren" var över 13 år.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla