fredag 20 augusti 2010

skönt med helg...

Ååååå så skönt att det är helg nu, har haft fullt upp på jobbet denna vecka. Skolan har börjat så nu är alla barnen tillbaka. Har även haft inskolning. Jag har varit ansvarig för det! Har ju ingen aning om vad som förväntas av mig, men det har gått bra, har bästa Sawsan med mig! Sen är det massa planering som ska göras, allt nytt för mig det också. Planerat inköp för fritids har jag också gjort. Svårt att veta vad man ska ha och göra för hela terminen. Men det löser sig nog bra! Klippa o klistra funkar ju alltid. =)

Sen är jag sååååå trött på vädret, kollar det på morgonen å dom lovar regn, det blir sol. Dom lovar sol å det blir regn! Kan ju inte planera något när inte "vädermännsikorna" kan göra sitt jobb!!!! Irriternade....

Nu i helgen blir det lugnt iaf. Inte planerat något, bara att vi ska försöka hinna med en sväng ner i tvätt stugan bara...Går åt lite kläder när man jobbar med små barn kan jag lova=)

Näää, nu ska jag kolla lite annat innan det blir soffan med älsklingen!

2 kommentarer:

  1. jaa namnlappar är super, slipper mann skiva med penna o låta namnet vara kvar i alla år=)

    kista är väl o "ta i" mer men liknannde kista, hade den i vardagsrummet i förra läght. om du minns?
    tråkig trä färgad, nu blir den vit o kommer bli perfekt som leksaksförvaring i skrutts rum=)

    när jag jobbade på manar köpte vi in färg som man kunde göra färgade papper =) super skoj, du vet sånt man gjorde när vi var små-. kanske finns dom kvar?

    SvaraRadera
  2. Man behöver ta igen sig för att orka med när man jobbar bland barn.vi har sett film och nu visar dom fri idrott från Falun,men ska gå och lägga mig för att ta itu med städning imorrn för pappaska ev till Vänge och jobba,men vi kan väl höras i helgen.Trevlig helg på er!Kram mamma och pappa

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla