onsdag 4 augusti 2010

Dags att ladda upp nu!!

För ikväll börjar äntligen URF!! Det börjar lite smått idag med förfest på området, de som bor på campingen o de som har tre-dagars biljett kommer in! Så klart har vi 3-dagars!! Hoppas bara att regnet har försvunnit bara...

Har faktiskt inhandlat mig ett par gummi stövlar idag. Blev ett par i svart med lågt skaft som går under vaderna. Har sånna problem med att hitta stövlar som passar pga av vaderna. Men hittade ett par så jag slog till! Bäst att vara förberedd på det värsta vädret. Kommer ju bli ganska geggigt med massa folk, regn o blöt gräsmatta!

Trodde att jag skulle vara helt ledig idag men fick samtal igår vid nio tiden och en fråga om jag kunde öppna. Det var nämligen en pappa som hade ringt o frågat om dagis var öppet. När jag kom dit i morse så var det ingen där, väntade 1½ timme, men det dök aldirg upp några barn! Fatta irriterande de var, gått upp extra tidigt för att öppna för två tjejer o så kommer dom inte! Men det känns som om det är Manar Al-Houda skolan i ett nötskal!! =)

Nää, nu blir det soffan o kolla film...Det är det som passar när det bara är grått o regnigt ute!

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Det var jätte trevligt att ni ville att vi skulle följa med men nästa år så kommer vi igen om vi har ork kvar och hälsan med oss och att det kan ju bli lika trevligt som i år.Det var en annan sorts upplevelse med musiken live.Sitter ute på balkongen nu ,pappa läser och jag ska stryka tvätt för vi har haft besök av Doris och Kalle som kom från Knivsta.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla