fredag 3 september 2010

blommogram




Igår var jag o mamma till Interflora för att hämta ut varsin blomma med anonym avsändare! Det visades att det var från Womens Wellnes, där vi har börjat träna! Det var en liten kvist med rosor o något grönt i=) Hon på interflora berättade att det är första gymmet som hon vet som gör så. Att till sina nya medlemmar skickar en liten blomma! Var väldigt trevligt och en glad överraskning!

Sen i går var jag med mamma o pappa på fortsatt äventyr där jag inhandlade min 2:a JULKLAPP för i år! Caroline är ute tidigt!! =) Duktigt av mig! Tänkte att varför inte börja kolla o se så jag inte behöver få värsting panik som vanligt framemot julafton! Så nu kan jag bocka av lite granna..... hihi

Ikväll ska vi kolla på fotboll och även KRISTALLEN galan där J´s lilla syster Elin ska vara med o dansa!! Till inledningen...Tycker att det är ascoolt att hon ska vara med! Hon är grym dansare så det ska bli kul att se!!!

Nu ska jag kolla vidare!


4 kommentarer:

  1. åhh det var verkligen snällt av dom, verkar vara ett bra ställe det där..

    Måste också börja med julklapparna.. gäller o vara ute i god tid=)

    SvaraRadera
  2. Duktig du är som börjat träna! Vet hur det är, är själv jätteförkyld o den förbannade hostan som inte går över... Men sen jädrar ska jag ta tag i "semesterkilona"... Har varit förbannat slapp den sista tiden! Vilka fina blommor du fick också, det är bra service! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jodå det går så bra att plantera än, måste tänka på o vattna bara! Vår granne är gammal trädgårdsmästare så vi litar på honom ;-) kram kram

    SvaraRadera
  4. Härligt att bli överraskad av blomsterbud!
    Nästa gång du själv vill färglägga någons vardag med blommor kan du använda kod "JOY" för lite rabatt.

    Vi önskar dig en blomstrande vecka!

    /EuroFlorist.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla