söndag 19 september 2010

Idag på förmiddagen blev jag upphämtad av mamma o pappa, pappa släppte av mig o mamma på WW (womens wellnes), sen åkte han vidare till Jula. Jag o mamma skulle gå å träna nämligen, blev ett pass Afro och direkt efter ett pass core! Var väldigt jobbigt med core, känner att magmusklerna finns där inne någonstans iaf!

Igår var vi på bio, fick sällskap av Viktor o en kille från J´s jobb. Vi såg Trollkarlens lärling, ny film från Disney. Den var bra o rolig. Var rätt ungdomlig, skönt att slutet inte var utdraget, kan lätt bli så tycker jag men det var det inte i denna film. Kan rekommendera den=)

Annars händer det inte mycket, fotboll ikväll som vi ska se på. Har redan hunnit med o kollat på en match från engelska ligan... =)

Sen är det ju valdag idag, men det har vi redan fixat, var o förtidsröstade i veckan som var. Hade ingen aning om vad jag skulle rösta på så det blev en liten blandning! =)

Nu ska jag kolla vidare innan matchen börjar....


2 kommentarer:

  1. skulle också gärna tränat där, men lite för långt bort för att pina sig sj=)

    SvaraRadera
  2. Duktig du är, keep up the good work, jag MÅSTE ta tag i träningsbiten... nån gång...

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla