torsdag 23 september 2010

sitter på jobbet

Sitter på jobbet o det är alldeles tyst.....Inte vanligt kan jag meddela! Tänkte att jag lika gärna kunde sitta här som utanför J´s jobb å vänta. Bättre här faltiskt!

Har varit ute i skogen med barnen i dag o Bella o Rabih hittade kantareller som dom plockade. När vi skulle ha mellis idag så stekte dom upp svampen så att barnen skulle få smaka. Dom gillade det inte särskilt mycket men kul att se deras reaktion.Lär ungefär så här... Va kan man äta de?? Är det gris? Är de inte giftigt? Har NI plockat det i SKOGEN?? Jag älskar inte de.. Frågadeom dom smakat, men nej dom älskar inte de... =) Jag smakade iaf o tyckte det var supergott iaf! Skulle få lite granna av Bella, dom har hela skogen full ute hos sig.. Det tackar man ju inte nej till=)

Imorgon ska vi ha friluftsdag med barnen, vi ska till Gipen o leka lite o så ska vi grilla korv=) Hoppas på fint väder!!!

Laddar även inför min första träffa med min personlioga tränare imorgon bitti! kl 08.00 är den! Ska bli spännande o se vad som händer då, är inställd på att köra ett hårt pass för att se vart man står ngnstans....

Näää, nu är det dags att bege sig hemmåt...=)

1 kommentar:

  1. hihi do är väl för söta barnen.. haha:)

    åh skoj duktig du är som kämpar på med träningen.. you gooo girl!!!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla