torsdag 9 september 2010

EID

Japp, så heter den muslimska högtiden som är nu, det betyder att jag haft 1barn idag på jobbet och att i morgon så är jag ledig! Det är slutet på Ramadan, det är som "våran" jul ungefär, familjer träffas o äter mat o det ges o fås presenter...

Igår var vi o firade Viktor som fyllt 20år. Jag hämtade honom efter jobbet innan vi åkte till J. Väl hos honom så fick V ögonbindel, han visste inte vart vi skulle. Han kände sig kidnappad!! =) Precis vad vi ville få fram! Som tur är hittar han inte så bra i Uppsala trafiken så det blev en lätt match att vilse leda honom. Vi åkte mot Fyrishov där vi hade bokat bowling, så där spelade vi 1 timme, tvärr vann J. jag spelade helt i en annan liga än vad bröderna gjorde... =) Men jag hade roligt ändå. Lyckades till och med att få klotet bakåt, gubben bredvid våran bana såg ine nöjd ut då kan jag lova!! hahaha

I tisdags var jag o tränade, har fortfarande fruktansvärda förkylningen kvar så jag kan inte träna ordentligt vilket är fruktansvärt irriterande! Det var min 2:a träff med intro så nu är jag helt redo att köra igång....

Var tillbaka på klubben o hälsade på idag, vilket var väldigt roligt 2 timmar bara flög förbi. Drack te med Wan o allt kändes som vanligt=)

Nu ska jag göra i ordning kvällsmat....
Sååå skönt att vara ledig imorgon ;) Lååång helg, de gillas!!

2 kommentarer:

  1. HAHA men HUR lyckas man få klotet att rulla bakåt?
    lr nej förresten kanske inte är så svårt;)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla