onsdag 15 september 2010

Testat Afro

Igår var jag o tgränade, hade bokat in mig på ett afro pass. Har hört att detta ska vara väldigt kul. Det var väldigt kul men shit vad jobbigt! Hade intetrott på de, men jag blev överraskad! ;) Trodde jag hade lite kordination, men icke sa nicke...Det var höfter, armar, ben, klappa huvudet samtidigt typ... Kul hade jag iaf! så det blir fler sådana pass!

Idag har jag fått beröm på jobbet också=) Fick höra att föräldrarna tycker jag är duktig och att deras barn har börjat prata mer svenska hemma å så! O att jag är glad o berättar för föräldrarna hur barnen haft det under dagen å så..Jag tycker det är en självklarhet att göra de, men alltid roligt att få höra att det uppskattas!

Nu ska jag gå o handla lite granna innan det är dags för lite matlagning...

1 kommentar:

  1. Ta åt dig av allt beröm, visst är det undebrart att få höra sånt.. ?=)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla