lördag 27 november 2010

Barndoms-kompis-träff

Här är det inte uppdaterat på ett tag...

Idag har jag varit ner på stan för att träffa mina barndomskompisar. Vi hade bestämt träff på en restaurang som vi tyckte var bra eftersom det finns mycket plats eftersom vi skulle ha 2 barnvagnar med oss. Vi träffades där men tyvärr var det igen bommat. Dom hade stängt igen helt.. Så vi tog oss iväg till Max där vi tänkte att där finns de ju plats. När vi kom in så hade nog halv Uppsala tänkt samma tanke. Men vi hittade ett bra bord längst in i ett hörn. Där satte vi oss o käkade lite o snackade skit! Var väldigt roligt att träffas, alltid lika kul. Roligt att se barnen också, när dom växer så mycket från gång till gång eftersom vi inte träffas så ofta..

Efter det att Jenny, Therese o Jeanette med barn åkt så passade jag på att inhandla lite julklappar. Nu har jag bara 2 st kvar. Känns jätte skönt att ha det gjort! Alltihopa är inslaget o klart dessutom=) Hann med att träffa mamma en snabbis också efter att hon varit o blivit fin i håret. Mamma, vi får ta en sväng på stan snart igen!!!

Nu ska jag kolla vidare..

1 kommentar:

  1. Du har en klapp till att slå in och du vet var den finns.Men du är duktig du oxå som köpt färdigt klapparna oxå.Kram mamma och pappa.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla