fredag 19 november 2010

Grattis mamma

Idag fyller världens bästa mamma år=) Det firas med att åka ut dit i kväll, hon skulle bjuda på god mat o trevligt sällskap. Det ser vi fram emot!

Annars har jag haft LG-service-mannen här i dag.
Han skruvade bort baksidan på våran TV, bytte ut en grej, tror de är kretskortet som han bytte. Skrvuade tillbaka baksidan o tackade för sig och önskade en trevlig helg! Skönt att det gick på garantin!! Hoppas att det funkar nu också. Vi har haft problem med att kanalerna försvinner lite då o då. När dom gör det måste man göra en kanal skönkning o det tar ca 10-15min varje gång. Lite smått drygt, men nu hoppas vi att det är fixat o att det är borta med vinden det problemet=)

Har hunnit slå in julklappar idag också=) Ojoj vad
jag gillar att slå in paket!! Bästa med att handla dom är att få slå in dom i fina paket;)
Slog in 9 paket o tyvärr var det bara till 3 person
er. Har en liten föraning om att jag kommer ha en överlycklig syster dotter! Moster har råkat köpa många paket till henne :D
Men det förtjänar ho
n, moster gullunge!


Liten bild

Ella o moster i bilen i somras, på väg till min golfen.. Vi skulle göra roliga miner i kameran.. =)


När jag skulle lägga upp kort ser jag att jag inte har några "uppdaterade" kort utan det blir kort från i somras... Men men, det får duga=)

Nu ska jag till gränby en sväng, ska inhandla lite innan jag ska på kalas ikväll=)

2 kommentarer:

  1. Det blev ju inte en vanlig födelsedag idag lite chockad blev jag ju när pappa var på akkis och gjort sig illa men som tur var var ju inget brytet.Han kan då skrämmas eller hur?Men mat blev det ju sent omsider men ingen efterrätt men det tar vi igen en annan gång eller hur?tack för dom fina presenter som jag fick av er!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!!! Skönt att det gick på garantin, sånt ska ju bara funka!!!! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla