söndag 28 november 2010

1 advent

Här hemma skulle det städas o grejas idag efter det att jag varit o tränat...men de blidde inte så... Har ont i huvudet o är jätte trött, försöker hålla mig vaken några timmar till.. Har iaf tagit fram ljusstakarna o satt dom i fönstren. Mera jul pynt blir det inte... J. gillar inte riktigt julen o jag känner inte för att ha massa tomtar framme å så.. Får kolla tomtar hos mamma o pappa sen=) För där är det många fina tomtar!!

Har varit o tränat idag för första gången på 2½ vecka. Var skönt o jobbigt, precis som det ska vara! Efter det åkte jag o mamma till Ö&B o handlade lite, hann med en vända till sportex där dom har utförsäljning (butiken har blivit uppköpt), köpte ett oar vinterskor där. Måste ha det till jobbet! Funkar lite sådär med vanliga jumpaskor lixom... =)

Nu blir det mys med bästaste älsklingen... får se om jag håller mig vaken!! ;)

2 kommentarer:

  1. Visst var det skönt med träning,jag vill gå på gångpass på Wattholma på söndagarna och sen core och då kan ju du och mamma gå tillsammans.Visst var vi duktiga som hann med så mycket på kort tid men vi är ju effektiva nä'r det gäller.tomtarna håller på och kryper upp ur lådorna så nog kommer dom på plats ska du se.Kram från oss.Hälsa John.

    SvaraRadera
  2. kul att du har uppdaterat här... då fick jag en del att läsa
    o jösses vad du är snabb med julklapparna men skönt o ha det nästan klart=)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla