måndag 6 december 2010

Planeringsdag

Haft planeringsdag på jobbet idag... Huja för att skriva utvärdering för höst terminen. Var inge roligt alls.. har även planerat fritids grejer, svårt att planera i januari när man inte vet hur vädret är.. Om man ska vara ute eller inte.. Men man får vara flexibel=)

Å eftersom vi haft planerings dag så slutade jag kl 14 idag i stället för 17.. Stor skillnad.. Borde tvätta o städa men jag pallar f-n inte..Skjuter upp det lite granna till.. Kanske blir gjort utav sig självt!!

Vill bara vara ledig nu...är så tråkigt att gå upp när det är mörkt o så kommer man hem när det är kolsvart ute! Inte min tid på året alls detta.. Men om 20dagar så vänder de, typ..

Nää ska kolla lite runt nu..

2 kommentarer:

  1. Du ser ju framåt och att det blir ljusare och det går fort tills det blir ljusare för var dag som går.Du vet ju varför du tycker om den ljusa årstiden.Kram på dig från mamma.Tränade du idag?
    Det gjorde jag körde ett gångpass och Core och sen var jag slut.mEN SKÖNT VAR DET IAF.

    SvaraRadera
  2. Jag är ledig en HEL vecka nu. haha förlåt var bara tvungen.. men hade gärna jobbat faktikt.. =)
    Tvätta mm det borde jag också orka.. varför är det såå tråkigt?=)
    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla