tisdag 14 december 2010

Tok anti dag i dag

Blir extra mycket jul-sugen nu.. Har kommit på att det är för att man ABSOLUT inte får göra, säga eller ha ngt som hellst med julen att göra på jobbet.. Då när jag får chans så blir det extra mycket sug efter julen.. =) Längtade efter lite julmust idag när jag kom hem (visste ju att jag hade kall i kylen hemma), försökt få till att vi skulle ha lite "vinter fika" på jobbet, men det får vi inte för de är ju jul saker med o det går ICKE!!!! Fattar inte hur man kan vara så trångsynt...


Har annars haft en sjukt dålig dag...kaos på jobbet, mycket folk på gränby när vi skulle handla present till torsten.. Han var med o fick välja en tröja. Väldigt svårt att hitta rätt med strl å sånt så han fick hänga på o välja....Drygt iaf!

Skönt att det bara är 2dagar kvar att jobba denna vecka...Sen 2 dagar nästa vecka.. Hoppas jag överlever....

3 kommentarer:

  1. Visst orkar du med allt anti för när du kommer till Järlåsa så får du desto mera jul.Be att dom tar svenska seder när dom lever i Sverige och se vad mysigt allt med julen röda färgen är ju en glad färg.Vi har ätit julbord idag och det var helt suveränt alla tyckte det var så gott och det är ju kul att höra.ha det!

    SvaraRadera
  2. men du förstår mamma,ALLT med julen är KRISTET för dom å de e HAram....

    SvaraRadera
  3. Haha jag kommer ihåg det där, var samma när jag var där o jobbade..
    O extar svårt vr det när dom frågade om tomten osv.. =)

    haha jaa det tog ett tag att komma på, men det är så hon uttalar köttbulle o när jag skrivit det kom jag ju på hur jäkla bra det passade:)

    kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla