tisdag 28 december 2010

Inga bilder

Tyvärr Sanna och ni övcriga, kameran glömdes hemma så det blev inga kort tagna på julafton=( Tänkte inte på det alls förren vi kom ut till mamma o pappa å då var det försent...

Jobbar sista dagen för denna vecka idag, jobbade i går också(11-17), idag blir det mellan 12-17 passar perfekt för min del... Tänk om alla veckor var så, jobbar 2-3 dagar sedan ledig resten...

Inför julafton hade jag gjort iordning mina naglar, hade lackat dom röda med svarta stjärnor och ett vitt krumelur-streck över toppen på nageln. Hade det kvar igår o 2 tjejerna som är på dagis/fritids tyckte det var såååååå fint, Tänkte ta med mig grejerna o göra idag på dom, frågade om lov igår av deras mamma o de var Helt okej!! Bästa mamman av dom alla! Inte för att man ska jämföra dom eller så;)

Nu ska jag kolla vidare innan det är dags för att åka....

1 kommentar:

  1. Meeeen vad tråkigt att det inte blir några bilder, jag gillar ju bilder:)

    hihi vad roligt o få fixa ´naglarna osv.. o skönt med bra föräldrar hoppas jag också är en en av dom bättre på förskolan :) haha!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla