fredag 10 december 2010

ensam hemma

Är helt ensam ikväll, J jobbar kväll för sdom har inventering, han ska jobba hela dagen i morgon också=( Hur tråkigt som hellst att vara själv när man är van med någon i sin närhet! Men ikväll blir det idol final för min del=) Vet inte vem jag vill vinna av dom två som är kvar, tycker att Jay har gjort fetaste tabben eller vad man nu ska säga om de.. Han har varit asmycket tacksam för sin exfru/flickvän å pratat så mycket om henne o så kommer det ut att han o Minnah e ett par.. Fattar inte hur man tänker då!! Men jag tror ju iaf att Jay vinner... >Får se om jag har rätt....

Har haft maskerad på jobbet idag, var faktiskt många barn som var utklädda!! Roligt att dom gör de. Vi lekte, sjöng o dansade på förmiddagen och på eftermiddagen blev det film o popcorn.=)

Nää, nu ska jag ta mig något att äta...Väldigt tråkigt att äta själv!!!!

Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej!

    vad roligt med maskerad, vad avr du utklädd till? :)

    Jo jag vet att det säkert skulle hjälpa MEN jag kan bara inte. det går inte har försökt så många ggr men jag hoppas jag en dag kommer kunna göra det för jag kan tänka mig att det är nyttigt..

    trevlig helg!
    kram kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla