torsdag 16 december 2010

Tidig helg

Har jobbat sista dagen på denna vecka..ledig imorrn o de ska bli såååå skönt!!!
Idag har jag bakat pepparkakor med mina fritids barn och det gick mycket bättre än förväntat=) Bakade med 5st åt gången så jag hann med o flytta kakorna till plåtar osv... Imorgon ska dom få sina pepparkakor med sig hem men först ska dom få göra kristyr på dom.=)

Ja de där me Tomten Sanna, fick ett samtal idag med en arbetskolega att en förälder har ringt å frågat om vem som pratat om tomten o sagt att han finns.. Jag är skyldig!! Barnen frågade o jag svarade att SJälvklart finns tomten=) hahaha, de skulle jag tydligen inte ha gjort för det får man inte säga... Undrar nu, är tomten kristen???

Skulle ha varit på middag med jobbet idag, men jag tackade nej o sa att jag hade annat för mig.. Tycker inte man kan komma knappt 24timmar innan o säga att man ska ut o äta.. Fick nämligen reda på de vid 3tiden i går eftermiddag... Tycker att man borde ha liiiiite framförhållning!!

Nu sitterj ga här o dricker lite julmust;) ska snart kolla på House, bäst att avsluta här!

3 kommentarer:

  1. Men visst får du väl säga att tomten finns för det vet du ju att han gör de barn som du jobbar med blir ju oxå större och snart förstår dom att det finns tomtar här i Sverige och det är inget fel med det.Stå på dig och säg att tomten kommer med presenter och det är kul.Kram

    SvaraRadera
  2. ja herregud klart tomten finns, för 17 vi lever o bor i Sverige o HÄR finns tomatar .. inget konstigt med det:)

    Förresten mina pysselpaket kommer från creative club.. kostar aldrig mer än 200 kr så jag tycker det är perfekt:)

    kram

    SvaraRadera
  3. Ja det var verkligen trångsynt!!! Konstiga regler, håller me din mamma förr eller senare kommer de ju få reda på det ändå!!!! Äsch, har man jul-känslor måste de ju komma ut nån stans!!! Kramar till dig o god jul Caroline, hälsa till John också!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla