lördag 11 december 2010

Julmusik

Japp, idag spelas det julmusik från spotify i min stereo!! Bäst att passa på när man kan dra på för fullt, J. är inte så förtjust i julen eller julmusik så när han är borta (jobbar idag igen) passar jag på=)

Ska städa lite tänkte jag mig o då är det skönt med massa musik, då går det lättare o på något vis lite fortare också!

Har varit ute en sväng idag med mamma o pappa också. Var till net on nets lagershop men de var inget spec. med de tyckte jag, inge spec låga priser... Hann med lite fler affäreer också, Handlade bara mat idag, duktigt Caroline!! Köpte faktiskt apelsin-juice till mig, har varit sugen på de nu säkert i 2 veckor. Tråkigt att köpa när inte J kan dricka de. Då måste ju jag dricka allt själv!! Men nu är det gjort så vi får väl se om det sprutar juice ur öronen snart;)

Kollade Idol igår.. Hade ju rätt om vem som vann=) Inte så svårt iof... Minnah gjorde de bra men tror ju att det är uppgjort... Läste på löpsedlarna idag att de där med Jay o Minnah bara var ett press-skämt eller vad de nu heter. Kommer inte på ordet men men...

Nu ska jag ner till tvätt stugan, idag blir det renbäddat i sängen=) sååååååå skönt!!!

1 kommentar:

  1. Mysigt med julmusik! Själv jobbar jag idag... Kram kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla