fredag 31 december 2010

Nytt år

Tjoooohooo, eller inte.... Har ingen som hellst nyårs känsla... Blir väl ut till mamma o pappa sen, syster, mattias o >Ella är där nu... Men jag vet inte, tycker att det blir så stort kring nyår får värsta ångesten att man inte kan hitta på något roligt... Kollade runt på nätet om vad som finns att göra...men gå ut på krogen o käka....näää inget för mig! Kryssning, jo visst men kostar ju skjortan bara för att det är nyår... Har lust att skippa allt o ligga hemma i fosterställning a lá Johan Glans;)

Men men, om jag kollar tillbaka på året så är det väl ett bra år iaf...Hoppas att nästa är blir bättre=)

Näää, nu ska jag försöka få i mig lite frukost/lunch....Börjar bli dags för de nu!!

Så jag önskar er iaf Gott Nytt År!!!

1 kommentar:

  1. Gott nytt år till dig också! Jag hoppas att 2011 blir ett toppenår! Hoppas att du hade trevligt på nyårsafton trots att du inte hade någon feeling! Kram kram

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla