fredag 7 januari 2011

Ledig idag, skönt att ha en arbetsvecka på 3dagar, hoppas att det fortsätter så!! Önsketänkade men tänk vad skönt det hade varit!

Gick upp med J. imorse när han skulle åka till jobbet, men när han gått gick jag o la mig igen! Ställde klockan på halv 10 för jag tänkte åka o träna lunchpass, men jag stängde av alarmet när det ringde och tog sovmorgon rejält! Vaknade vid halv 12 av att grannen borrar i väggen...

Nu ska jag uträtta några ärenden, men först måste jag väl skotta fram bilen=/ Snöade ju massa i går å vi var inte ut med bilen så de lär ju bli att ta bort snö-skiten idag istället... Får sedan se om det blir träning eller inte....

Känner mig lätt aggro också, har nog med att jag inte vill att skolan ska börja o alla barn kommer tillbaka + alla dryga jvlar som jobbar på stället....Men det är väl bara att bita ihop.....

Nu blir det ut i friska luften!

1 kommentar:

  1. Vilka bra kort,jag har bytt bild påFB bara för att vara rolig.Hoppas att du orkar med alla dryga personer på jobbet,låt dom inte köra med dig för att du är ung.Ta ett djupt andetag när det känns för bedrövligt så klarar du det.Nu har vi sett Lets dance och det var bra.Kram från mamma och pappa.Ha det :Hälsa John!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla