lördag 15 januari 2011

En sjukt bra fredag!

Hade en bra dag igår, jobbet gick fort o skrattade åt det mesta, orkar inte bry mig...där ligger nivån nu....

J. kom till mitt jobb igår vid 15 tiden för vi skulle förbi Sävja på vägen mot Sthlm...Hade skrivit ut kart till Gröna Lund så vi skulle hitta, men jävla eniro.se som har h
elt sjukt dåliga vägbeskrivningar....Varför köra av motorvägen o sen efter 100m köra på en igen??? Onödigt tycker jag!





Varför åkte vi då till storstaden, Jo för J.´s lilla syster Elin skulle ha premiär för sin musikal!!!! Vi fick bra platser och vi var där innan för bankett middag..tyvärr
lite dålig service, men de funkade iaf....


http://www.cabaret2011.se/

Elin är fruktansvärt bra på att dansa. Hon går nu På Viktor Rydbergs gymnasium å det är dans linjen hon går, detta är hennes 100 poäng special arbete. Värsta seriöst med biljetter via ticknet.se!!!

Idag är tvätta som står på schemat, är sjukt trött o matt i kroppen...men det måste verkligen göras....=( Tänk att det inte tvättar sig självt??!!!



1 kommentar:

  1. Åhh vilka äventyr ni har varit ute på:) o roligt med bilder från nyår, du vet att jag gillar de:) hehe!

    Sj har jag inte sett en dator på länge, har inte orkat med, det är mycket nu:P

    O förresten tack sötnos, lockarna gjorde jag igår med min plattång, tyvärr var dom borta efter 15 min. mitt jävla tunna hår:) haha!

    Stor kram!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla