söndag 30 januari 2011

Shopping-pantsen på

Jag har köpt min första egna dator idag=)
Det blev en laptop av märket HP... Köpte den på Alina system, fick jättebra hjälp så JAG fattade vad han snackade om! Men shit vilken ångest/panik jag hade.. gillar inte o handla sådan dyra grejer... men gått o funderat o kollat läääänge nu... Var ett bra pris dessutom. Fick med ett laptop underlägg också, sådant som man har så man kan ha datan i knät=)
Försökt lägga upp en bild på den nya datan men de funkade inte=( Det är väl typiskt...

Nu ska jag surfa vidare o kolla om jag gjort ett bra köp!!

Vill även gratulera Viktor som tävlade idag också, kom på 3:e plats i 3stegs tävlingen!!!

3 kommentarer:

  1. åhh shoppa är ju det bästa som finnt=)
    vi har också en Hp nu, =)

    allt bra med er alla?
    kram

    SvaraRadera
  2. allt är bra, trött o sliten bara, men de e bara att kämpa på!!!

    SvaraRadera
  3. Låter som du har det tufft just nu, tur du får massa kärlek från barnen! Fin dator du köpt också, jag hatar också att handla så dyra saker, är väl kanske lite snål! Mattias har precis startat egen firma, så det lär bli spar-byxorna på för oss ett tag nu, men det är det värt! Kramar Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla