söndag 30 januari 2011

SÖNDAG

Som vanligt på söndagar går jag upp å åker å tränar i 2timmar. Har bokat in mig på 4pass=) Börjar med ett gång pass fortsätter med ett sjukt jobbigt puls-balans!! Efter det blir det core, träning för mage o rygg. Sen avslutas det hela med ett häeligt Harmoni pass där man får sträcka ut kroppen o komma ner i varv! Mycket skönt att avsluta med detta passet=)

Gå gärna in på deras hem sida o kolla=)
Sjukt trevligt bemötande o man får valuta för pengarna! De lovar jag;)


http://www.womenswellness.se/

Efter träningen idag ska jag o J ner på stan, han klippt sig en frisyr som man måste trimma lite oftare så de ska han göra o jag får gå runt o kolla affärer efter nå roligt=)
Sen ikväll blir det tvätta, inte lika roligt med välbehövligt=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla